Nakupovat jednoduše a pohodlně pomocí MasterPass: K nezaplacení!
Globální platební služba MasterPass
za pár měsíců oslaví další úspěšný rok na českém trhu. O tom, že je druhý rok
ještě lepším svědčí kromě neustále se rozrůstající akceptační sítě obchodních
partnerů zejména rapidní nárůst počtu i objemu transakcí uskutečněných pomocí
platebního tlačítka MasterPass. Z průzkumu[1]
společnosti Mastercard vyplývá, že skoro každý Čech má nějakou zkušenost s
nákupy online. Téměř polovina lidí (40 %) přitom uvedla, že si produkty a
služby zajišťuje přes internet velmi často. S MasterPass mohou lidé
nakoupit elektroniku, oblečení a módní doplňky, domácí spotřebiče, kosmetiku,
ale také třeba lístek na vlak, autobus nebo vstupenku do divadla, občerstvení
na stadiónu nebo v restauraci. Vše rychle z pohodlí domova nebo
prostřednictvím svého mobilního telefonu, např. cestou na zmiňovaný vlak či
autobus. Platební služba MasterPass je součástí dalších inovativních řešení.
Do skupiny obchodníků, již na
českém trhu poskytují službu MasterPass, se zapojila již řada klíčových
společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy, Student
Agency, Alza nebo Národní divadlo. Společnosti podpořily spuštění služby MasterPass
na svých internetových stránkách různými typy kampaní, v rámci níž mohli
zákazníci využít zajímavých nabídek a slev. V současné době je do programu
zapojeno téměř 8 000 obchodníků v ČR i SR a jejich počet se bude i nadále
zvyšovat. Velký zájem ze strany zákazníků nás přesvědčil o tom, že má smysl
postupně rozšiřovat akceptační síť MasterPass, a proto jsme si stanovili cíl
zapojit všechny online obchodníky na českém a slovenském trhu.
Dalším milníkem bylo tedy představení
služby MasterPass na Slovensku na konci loňského roku. Ještě před vánočními
nákupy tak mohli nakupující na slovenském e-commerce trhu vyzkoušet novinku,
kterou Mastercard zavedl ve spolupráci s ČSOB jako první bankou na Slovensku.
MasterPass je nejpohodlnější
platba, která využívá digitální peněženky zákazníka stažené v mobilním
telefonu. Stačí místo dobírky kliknout na tlačítko MasterPass na webu
obchodníka. Všechny potřebné údaje, včetně informací o platební kartě a
doručovací adrese, se bezpečně přehrají z aplikace, zákazník nemusí nic znovu
vyplňovat. Sami obchodníci potvrzují, že možnost jednoduchého kliknutí na
tlačítko MasterPass je pro zákazníky sympatičtější a zvyšuje i počet
dokončených nákupů. Platbu MasterPass
aplikací lze využít nejen v online obchodech, ale nově také ve všech hypermarketech
Globus na samoobslužných terminálech nebo terminálech Scan&Go. Velmi brzy
také umožní platbu v dopravě, za parkování, v restauracích, čerpacích stanicích
nebo mycích linkách.
Richard Walitza VP, Mobile
Payments & Innovations, Mastercard.
[1]Průzkum
byl realizován výzkumnou agenturou g82 na reprezentativním vzorku 1 007
respondentů ve věku 18+. Průzkum je realizován jednou ročně.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz