MasterCard spouští první komerční aplikaci pro robota Peppera
Pilotní projekt Yum Brands a MasterPass startuje
v pizzeriích Pizza Hut
Společnost MasterCard představila první komerční
aplikaci pro lidského robota Peppera z dílny SoftBank Robotics. V aplikaci
můžete využít MasterPass, globální digitální službu MasterCard, která spojuje
zákazníky s obchodníky a umožňuje provádět rychlé, jednoduché a bezpečné
digitální platby napříč různými kanály. Pilotní projekt aplikace bude spuštěn
během tohoto roku ve spolupráci s Yum! Brands ve vybraných pobočkách Pizza
Hut v asijsko-pacifickém regionu.
Nová
aplikace rozšiřuje schopnost robota integrovat zákaznický servis, přístup k
informacím a prodejům, a přispívá tak k unikátním zážitkům z nakupování. Pizza
Hut bude testovat Peppera pro zadávání objednávek a u pokladen, díky čemuž
budou mít číšníci více příležitostí věnovat se samotnému prostoru prodejny, a
budou se tak moci zaměřit na zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti
zákazníka. Schopnost Peppera přijímat objednávky a vyřizovat platby také zkrátí
čekací dobu na objednávky a službu jídlo s sebou, která v současné době
představuje přibližně 80 % tržeb.
„Spotřebitelé
očekávají personalizované služby, nabídky na míru a jednoduché a bezproblémové
procesy, a to jak v obchodech, tak online,“ řekl Tobias Puehse,
viceprezident MasterCard Labs. „Cílem této aplikace je poskytnout spotřebitelům
zapamatovatelnější a osobnější zážitek z nakupování i v době samoobslužných pokladen
a kiosků. To vše díky kombinaci inteligentního Peppera se zabezpečenou
digitální platební službou MasterPass,“ dodal.
Spotřebitel
bude moci pozdravit Peppera a spárovat svůj MasterPass účet buď klepnutím na
ikonu Pepper uvnitř peněženky, nebo načtením QR kódu na tabletu, který robot
drží. Po spárování s MasterPass bude Pepper připraven pomáhat zákazníkům,
ať už s osobním doporučením a nabídkami, poskytnutím dalších informací o
produktech, nebo s asistencí při placení. Pepper bude moci iniciovat,
schvalovat a dokončovat transakce připojením k MasterPass prostřednictvím
připojení Wi-Fi. Transakce se děje v rámci peněženky.
„V rámci
naší digitální transformace zkoumáme zajímavé způsoby, jak zaujmout naše
zákazníky, jak se s nimi propojit a obchodovat,“ říká Karen Chan, chief
digital officer, Pizza Hut v Asii. „S Pepperem mohou zákazníci jednoduše
objednávat a platit a my máme možnost bezproblémového propojení s věrnostními
programy, které umožňují okamžité uspokojení přání zákazníka,“ dodala.
Aplikace
byla vytvořena týmem MasterCard Labs v Singapuru, jedním z osmi výzkumných a
vývojových center společnosti po celém světě. Pepper obohacuje probíhající
programy MasterCard, které umožňují platby z jakéhokoli spotřebitelského
zařízení, příslušenství nebo nositelné věci - od fitness pásků po chladničky -
a nyní i roboty. Integrace s Pepperem má potenciál otevřít příležitosti ve
světě maloobchodu, jako např. individualizované nákupní a concierge služby, speciální
uličky k pokladně nebo možnost nakoupit v obchodě, ale nechat si zboží doručit
domů. Stejné možnosti by také mohly najít využití v jiných sektorech, jako
jsou hotely, banky, letiště a další odvětví zákaznických služeb.
Aplikace
bude představena na akci Pepper Partners Europe pořádané Softbank Robotics
Europe (jednou ze společností SoftBank Robotics Holdings) v Paříži od 24. do
26. května 2016.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz