Internetová display reklama v září rostla na 572 milionů korun
V září 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy meziměsíční nárůst o 33 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 572 milionů korun.
Největším zadavatelem přitom byl LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil poskytovatel internetových služeb LMC, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 18,5 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 15,1 milionů korun společnost Procter & Gamble a na třetí pozici se umístil internetový obchodník Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 15 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v září vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 531 milionů korun.
Provozovatel | Cena (září 2015) | Cena (srpen 2015) | Meziměsíční změna |
Seznam.cz | 233 052 000 Kč | 155 277 000 Kč | 50% |
Economia | 53 339 000 Kč | 43 974 000 Kč | 21% |
MAFRA | 53 135 000 Kč | 44 114 000 Kč | 20% |
Mladá fronta | 41 264 000 Kč | 30 011 000 Kč | 37% |
FTV Prima | 32 943 000 Kč | 34 818 000 Kč | -5% |
CET 21 | 32 267 000 Kč | 18 537 000 Kč | 74% |
CZECH NEWS CENTER | 26 250 000 Kč | 19 355 000 Kč | 36% |
Impression Media | 21 656 000 Kč | 11 451 000 Kč | 89% |
AdActive.cz | 19 443 000 Kč | 13 602 000 Kč | 43% |
Allegro AdMarket | 17 563 000 Kč | 20 853 000 Kč | -16% |
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 8/2015 – 9/2015
-of-
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz