Ekonomický deník (Ekonomický deník)
Investice  |  09.10.2015 06:00:51

Internetové reklamy nám na rozdíl od televizních nevadí


Polovina diváků klasické televize však tvrdí, že i přesto nenachází dostatečně zajímavý obsah, na který by se dívali na denní bázi.

Televizní reklama i teleshopingové nabídky podle nich nejsou dostatečně sofistikované a personalizované, neuspokojují naše potřeby, nepřekvapují a neinspirují. Velká část diváků se proto tradiční televizní reklamě vyhýbá. 

Jakmile se reklama na televizní obrazovce objeví,více než polovina dotazovaných respondentů přepíná na jiný kanál. 43 % z nás během reklamy odejde od televize a dělá něco jiného a 34 % z nás si reklamní čas krátí brouzdáním na internetu a sociálních sítích. Někteří diváci si program nahrávají, aby se na něj mohli podívat později a reklamy přetočit.

Systém prohlížení programů a reklamy se liší v případě klasické televize a videa na vyžádání na internetu např. na YouTube. V klasické televizi je běžné, že diváci přepínáním mezi programy náhodou narazí na něco, co je zaujme. Narozdíl od toho na YouTube k obsahu přistupují tak, že předem ví, co je k dispozici.Toto je evidentní v současné praxi, kdy si prostřednictvím sociálních sítí posíláme s kamarády nebo rodinou zajímavé odkazy.

Reklama online např. na začátku přehrávání videa na YouTube je přijímána lépe a není považována za tak rušivou, neboť ji vidíme na začátku a poté už neruší přehrávaný klip. On-line prostředí je ideální pro méně rušivé reklamy přizpůsobené publiku.

Až 31 % dotázaných přitom připouští, že si přeje dostávat doporučení a tipy na základě svých sledovacích návyků. 40 % dotazovaných uvedlo, že by je zajímalo vytvořit si reklamu na míru na základě svých preferencí, což by poskytlo více personalizovaný zážitek.

Nejnovější studie Ericsson ConsumerLab „TV & Media Report 2015“ vychází jednou ročně a reprezentuje názor 680 milionů lidí. Průzkumu, který studii předcházel, se zúčastnilo 22 500 respondentů různých věkových skupin ve dvou desítkách států, přičemž zde byla výrazně zastoupena i Evropa.

-of- 


Ekonomický deník přináší zpravodajství, analýzy a komentáře ze světa ekonomiky a technologií.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář


Přečtěte si také:

16.10.2015Internetová display reklama v září rostla na 572 milionů korun Ekonomický deník (Ekonomický deník)
02.12.2010Výdaje na internetovou reklamu vzrostly Strategie.cz (Strategie.cz)
02.09.2010Výdaje na internetovou reklamu stouply Strategie.cz (Strategie.cz)



Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688