Internetové reklamy nám na rozdíl od televizních nevadí
Polovina diváků klasické televize však tvrdí, že i přesto nenachází dostatečně zajímavý obsah, na který by se dívali na denní bázi.
Televizní reklama i teleshopingové nabídky podle nich nejsou dostatečně sofistikované a personalizované, neuspokojují naše potřeby, nepřekvapují a neinspirují. Velká část diváků se proto tradiční televizní reklamě vyhýbá.
Jakmile se reklama na televizní obrazovce objeví,více než polovina dotazovaných respondentů přepíná na jiný kanál. 43 % z nás během reklamy odejde od televize a dělá něco jiného a 34 % z nás si reklamní čas krátí brouzdáním na internetu a sociálních sítích. Někteří diváci si program nahrávají, aby se na něj mohli podívat později a reklamy přetočit.
Systém prohlížení programů a reklamy se liší v případě klasické televize a videa na vyžádání na internetu např. na YouTube. V klasické televizi je běžné, že diváci přepínáním mezi programy náhodou narazí na něco, co je zaujme. Narozdíl od toho na YouTube k obsahu přistupují tak, že předem ví, co je k dispozici.Toto je evidentní v současné praxi, kdy si prostřednictvím sociálních sítí posíláme s kamarády nebo rodinou zajímavé odkazy.
Reklama online např. na začátku přehrávání videa na YouTube je přijímána lépe a není považována za tak rušivou, neboť ji vidíme na začátku a poté už neruší přehrávaný klip. On-line prostředí je ideální pro méně rušivé reklamy přizpůsobené publiku.
Až 31 % dotázaných přitom připouští, že si přeje dostávat doporučení a tipy na základě svých sledovacích návyků. 40 % dotazovaných uvedlo, že by je zajímalo vytvořit si reklamu na míru na základě svých preferencí, což by poskytlo více personalizovaný zážitek.
Nejnovější studie Ericsson ConsumerLab „TV & Media Report 2015“ vychází jednou ročně a reprezentuje názor 680 milionů lidí. Průzkumu, který studii předcházel, se zúčastnilo 22 500 respondentů různých věkových skupin ve dvou desítkách států, přičemž zde byla výrazně zastoupena i Evropa.
-of-
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz