MasterCard Identity Check zjednoduší online nákupy
Společnost MasterCard představuje MasterCard
Identity Check, sadu technologických řešení, která využívají pokročilý systém
pro ověření identity spotřebitele a zároveň zjednodušují průběh nakupování
online.
Stávající
způsob online ověřování identity nakupujícího může spotřebitele od nákupu na
internetových stránkách obchodníků velmi rychle odradit. Tento poslední krok
může být časově náročný, a je proto možné, že si to zákazník ještě rozmyslí a
nákup nedokončí. Ověření totožnosti systémem MasterCard Identity Check funguje
pomocí biometrických údajů v podobě otisku prstu držitele karty a zasláním
jednorázového SMS hesla.
„Zákazníci v dnešní době využívají k nákupu
různé technologické přístroje a očekávají, že platební transakce proběhnou
jednoduše, rychle a bezpečně,“ říká
Ajay Bhalla, prezident Enterprise Security Solutions, divize MasterCard, „a systém Identity Check přesně toto
přináší.“
MasterCard
pomocí technologie Identity Check zlepší bezpečnost online plateb. Použití
technologií a dat se přesune od spoléhání se na to, co spotřebitel zná (heslo),
směrem k tomu, co používá (mobilní telefon nebo jiné chytré zařízení) a
čím je (biometrické údaje). Stovky držitelů karet v Nizozemsku začaly
platbu skrze biometrické údaje používat již minulý měsíc a podobný testovací
proces probíhá i v USA.
Americké
finanční instituce se budou moci do systému MasterCard Identity Check zapojit
v polovině roku 2016 a s celosvětovou expanzí systému se počítá
v roce 2017.
Spotřebitelský
průzkum podpořil zájem o novou generaci ověřování
Zájem o novou generaci ověřování totožnosti byl potvrzen i spotřebiteli v nedávném celosvětovém průzkumu. Podle průzkumu společnosti MasterCard zapomene 53 % nakupujících svá důležitá hesla minimálně jednou týdne a kvůli jejich obnově ztratí více než deset minut.
Výsledkem je, že více než třetina lidí proces online nákup úplně zruší, zatímco šest lidí z deseti uvádí, že kvůli obnově hesla například nestihlo koupit lístek na rychle vyprodaný koncert. Více než polovina dotázaných by zároveň uvítala možnost nahradit heslo něčím pohodlnějším, co by zajišťovalo stejnou úroveň ochrany.
O průzkumu
Spotřebitelský průzkum společnosti Norstat byl proveden v období mezi 13. a 21. srpnem 2015 na vzorku přibližně 10 000 spotřebitelů. Zákazníci ze 17 trhů Severní a Jižní Ameriky, Evropy, Afriky, Austrálie, Asie a Tichomoří byli dotazováni na otázky spojené s online nakupováním. Celkový vzorek má chybovost +/-0,80 % při 95% úrovni spolehlivosti.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz