(Kurzy.cz)
Levné smartphony od ZTE dobývají pomalu ale jistě Ameriku
Amerikou se zatím spíše skrytě šíří vlna růstu obliby levných smartphonů většinou málo známých značek, které si získávají stále větší oblibu díky velice nízkým cenám a dostatečnému rámci funkcí. Hlavním představitelem nového směru je čínská značka ZTE Maven, jejíž tržní podíl na americkém trhu ve 2Q dosáhl úrovně 8% oproti 4,2% v 1Q. ZTE je nyní 4. nejprodávanější značkou za ikonickými Apple, Samsung a LG.
ZTE sází na velmi nízkou cenu svých telefonů v rozpětí 30-60 USD s technikou, která je zhruba 1-2 roky pozadu oproti špičkám v oboru.
ZTE v USA již delší dobu působila především v segmentu budován telekomunikačních sítí a v minulosti také proslula spojitostí s podezřením, že spolu s dalšími čínskými firmami využívá zbudované sítě pro špionážní účely.
NA domácím čínském trhu patří ZTE pouhá 3% trhu oproti cca 10% v roce 2012..
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz