ŠKODA AUTO je v Číně už jako doma
Nový milník značky ŠKODA na čínském trhu - česká automobilka dodala zákazníkům od svého vstupu na trh v roce 2007 1,5 milionu vozů.
V následujících letech chce společnost ŠKODA AUTO v Říši středu dále
expandovat a ve svém nejvýznamnějším odbytišti dosáhnout zvýšení prodeje
na více než půl milionu vozů ročně. Uvedením nového modelu ŠKODA Superb
na čínský trh zde zahájí značka svou novou éru.
Celkem 1,5 milionu vozů prodaných od roku 2007 podtrhuje úspěšný vývoj značky ŠKODA v Číně.
S novými modely, zejména nedávno představeným vozem ŠKODA Fabia a novým
modelem ŠKODA Superb, bude automobilka v nadcházejících letech usilovat
o další růst. Cílem je podpořit vnímání značky v Číně a vzbudit zájem
nových zákazníků o značku ŠKODA skrze dynamičtější, modernější a
emocionálnější design nových modelů.
Společnost ŠKODA AUTO zahájila prodej v Číně v roce 2007. Od té doby zvýšila svůj
roční odbyt až na
281 400 vozů v roce 2014, což odpovídá téměř jedné čtvrtině celkového odbytu společnosti ŠKODA AUTO.
V prvním pololetí roku 2015 dodala ŠKODA na čínský trh
138 300 vozů – o 5,8 procenta více než v odpovídajícím období předchozího roku.
Od roku 2010 je Čína největším odbytištěm vozů značky ŠKODA.
Své aktivity staví automobilka na úzké spolupráci se společností
Volkswagen Group China a lokálním partnerem Shanghai Volkswagen (SVW).
V rámci své mezinárodní růstové strategie automobilka rozšiřovala v průběhu posledních let svou modelovou nabídku pro Čínu.
Jen v roce 2014 zdvojnásobila ŠKODA svou produktovou paletu na čínském trhu na šest lokálně vyráběných modelů. Paleta vozů prodávaných v Říši středu zahrnuje modely
ŠKODA Fabia, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Yeti a Superb.
Rok 2015 je vrcholem současné modelové ofenzívy značky ŠKODA.
S novou generací vozů ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb vstupuje ŠKODA v Číně do nové éry svého
rozvoje, a tím i do nové fáze růstu. V dubnu byla na trh uvedena nová
generace vozu ŠKODA Fabia. Jako první sériový model představuje nová
ŠKODA Fabia posun v designovém tvarosloví značky směrem k
expresivnějšímu a modernějšímu vyjádření.
Dalším krokem směrem do budoucnosti bude uvedení vlajkové lodi
značky, nového modelu ŠKODA Superb, na čínský trh na podzim tohoto roku.
Nová ŠKODA Superb, určená pro čínský trh,
bude sjíždět z výrobní linky v jihočínském závodě SVW Ning-po. Dalšími
závody SVW, v nichž jsou vyráběny modely ŠKODA určené pro čínský trh, se nacházejí
v An-tchingu a I-čengu.
Tisková zpráva ŠKODA AUTO
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz