Ekonomický deník (Ekonomický deník)
Investice  |  11.05.2015 07:00:54

Facebook s IBM společně zacílí na marketéry globálních značek


Společnosti Facebook a IBM oznámily spolupráci s cílem nabízet předním světovým značkám marketingová řešení na míru.  

Klienti marketingového cloudu IBM nyní mohou využívat účinné reklamní nástroje Facebooku, jako je například Custom Audiences, společně se sofistikovanými analytickými a vývojářskými řešeními IBM. Tím umožní zákazníkům získat přínosnou zkušenost v nejrůznějších aplikacích, zařízeních a v průběhu času. S využitím nového řešení IBM Journey Designer mohou firmy vytvářet personalizovaná řešení pro zákazníky napříč všemi styčnými body a následně s pomocí nástroje Journey Analytics podrobně zjistí, jak zákazníci reagovali.

Díky propojení reklamních technologií Facebooku s nástroji IBM Journey Analytics mohou firmy přesněji určit, jaké skupiny zákazníků se mezi 1,44 miliardami aktivních uživatelů na Facebooku vyskytují, a mohou v souhrnných datech odhalovat korelace mezi zájmy a interakcemi prostřednictvím různých kanálů. Tyto poznatky lze prakticky využít pomocí řešení IBM Journey Designer, díky kterému mohou značky na Facebooku a prostřednictvím dalších médií cíleněji oslovovat potenciální zákazníky.

IBM rovněž oznámila, že se Facebook stane první firmou, která se zapojí do IBM Commerce THINKLab, nového prostředí pro výzkum a spolupráci. V něm budou společnosti přímo spolupracovat se značkami, aby urychlily vývoj nových technologií pro personalizovanou zákaznickou zkušenost. Analytici IBM, odborníci Facebooku, experti příslušných oborů, návrháři a další partneři zde budou k dispozici klientům, aby mohli společně určit konkrétní oblasti, jimž je třeba se věnovat, a vytvořili nová řešení.

IBM využije detailní analýzy a anonymizované, agregované poznatky o uživatelích Facebooku obohatí o další informace z marketingového cloudu IBM. Marketéři tak získají přesnější obrázek o svém cílovém publiku. Navíc také budou moci používat ověřené kampaně z Facebooku na jiných kanálech své značky včetně obchodů, webů a mobilních aplikací, a tak se jim podaří zasáhnout zákazníky právě tam, kde se s danou značkou propojují nejraději. To vše znamená, že bude možné lidem nabízet lepší reklamu.

Například prodejce, který se chystá uvést na trh novou řadu běžeckého vybavení, může využít nástroje Facebook Custom Audiences a zacílit řešení tak, aby oslovil skupiny zákazníků, jež se zajímají o běh na dlouhé tratě. Ze souborných dat získá obecné poznatky o preferencích zákazníků ohledně vybavení a podle lokality může prezentovat výhodné nabídky například na oblečení, které jsou pro dané klima nejpříhodnější.

-of-, -tz-


Ekonomický deník přináší zpravodajství, analýzy a komentáře ze světa ekonomiky a technologií.

Hodnocení článku: 10 | 8 | 6 | 4 | 2 | 0

Facebook s IBM společně zacílí na marketéry globálních značek

Diskuze a názory uživatelů na téma: Facebook s IBM společně zacílí na marketéry globálních značek

Na dané téma nejsou žádné názory.


Poslední zprávy z rubriky Investice:

Po 10:49  BREXIT se blíží, jak asi zareagují drahé kovy? Ing. Jakub Petruška (Zlaťáky.cz)
Po 10:46  BHS Asset Management – pohodlný a efektivní způsob investování Ing. Štěpán Křeček, MBA (BHS)
Po 10:46  Nejlepší akcie těžařů stříbra v roce 2019 Jonáš Mlýnek (LYNX)
Po 10:43  Automobilky: Prodeje v EU v lednu dále klesaly Research (J&T BANKA)

Přečtěte si také:

12.09.2018Rusko a Čína se společně otáčí proti USA Patria (Patria Finance)
23.11.2017Globální značky: Časy v Asii se mění? Patria (Patria Finance)
15.01.2017IIF: Globální dluh dosahuje 325% globálního HDP Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)
12.01.2017Trump opětovně zacílil na vysoké ceny léků Research (J&T BANKA)



Označení stránky: facebook


Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz - Akcie cz, kurzy měn, forex, zlato.
TOP: Akcie CZ Akcie svět Kurzy měn Komodity Zlato Bitcoin Hypotéky Tarify Energie Kalkulačka Zákony Práce Školení Počasí

Kalkulačka

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Sociální příplatek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Běžné účty

Hypotéky

Stavební spoření

Důchody

Směnárny - Euro, Dolar

Úřad práce

Investice

Podílové fondy

Makroekonomika - ČNB

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Zlato online, Stříbro, Ropa

Burza - ČEZ

Pojištění

Povinné ručení

Penzijní připojištění

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Nový občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto, Spolehlivost Aut

Monitoring ekonomiky

Mapa webu

Volby

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Copyright © 2000 - 2019

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.,

ISSN 1801-8688

Ochrana údajů | Cookies