Nové možnosti placení v internetových obchodech
Nové možnosti placení v internetových obchodech
Rostoucí popularita on-line nakupování nutí každého obchodníka zabývat se digitálním světem a souvisejícími inovacemi. Není tomu tak dávno, kdy se lidé začali učit platit přes internet. Současným trendem je, že zákazníci upřednostňují v souvislosti s výběrem zboží, placením nebo doručením zásilky pohodlí a rychlost, kterou jim nakupování na internetu přináší.
Jednou z globálních novinek je moderní platební služba MasterPass od společnosti MasterCard. Nakupujícím výrazně usnadňuje platbu i celý nákup. Co to znamená v praxi? Držitelé platebních karet MasterCard mohou platit pomocí svého smartphonu či tabletu, ve kterém si instalují aplikaci MasterPass peněženky, v níž si registrují své platební karty a uvedou doručovací adresy, kam případně nejčastěji požadují doručit nakupované zboží. Tyto údaje jsou bezpečně uloženy u MasterCardem certifikovaného provozovatele vybrané peněženky, který musí splňovat velice přísná bezpečnostní pravidla. Při následných nákupech v internetových obchodech akceptujících MasterPass uživatel potvrdí platbu ve svojí aplikaci peněženky, kam je přesměrován. Zde jednoduše označí kartu, kterou chce platit, a případně vybere adresu, na kterou chce zboží doručit. Zákazník tak nemusí řešit nepohodlné přepisování údajů karty nebo se obávat o bezpečnost svěřených údajů o kartě, protože údaje jsou předány certifikovaným systémem peněženky MasterPass přímo do systému zpracovávajícího platby kartou a obchodníkovi je zaslána jen informace o výsledku platby.
Počet obchodníků podporujících službu MasterPass neustále roste a během roku 2015 se očekává pokrytí takřka všech obchodů v České republice. Češi jsou velmi inovativní a nových možností začínají rychle využívat. MasterPass je přesvědčil jednoduchostí, rychlostí i pohodlím. Nakupování na internetu je na rozdíl od běžného v obchodě mnohdy zatíženo administrativou v podobě vyplňování kontaktních, fakturačních a platebních údajů, což leckdy zabere několik minut. MasterPass eliminuje počet kroků, jež je nutné splnit k úspěšnému dokončení nákupu. Tím, že jsou potřebné údaje zadány jen při registraci, stačí při následně prováděných nákupech transakci autorizovat jedním kliknutím nebo dotykem. Navíc díky tomu, že se v e-shopu nezadává číslo karty, uživatelé také oceňují bezpečí. Služba MasterPass využívá několika úrovní ochrany, kterou kontroluje pomocí osvědčených certifikačních procesů. Službu lze začlenit do e-shopu buď přímou implementací služby do nákupního košíku, nebo integrací prostřednictvím platební brány GP Webpay společnosti Global Payments.
Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro ČR, SR a Rakousko
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Před koupí nemovitosti pečlivě kontrolujte rezervační smlouvu
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Jak vybrat správný rekvalifikační kurz: Průvodce pro začátečníky
Petr Holub, MojeNebankovka
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Úvěr na rekonstrukci za max. 3,5 %. Rozjela se nová vlna dotací
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz