Francie - spotřebitelská důvěra za březen příjemně překvapila
Spotřebitelská důvěra ve Francii příjemně překvapila, když za březen vzrostla na nejvyšší hodnotu od června 2012. Navázala tak na solidní výsledek březnových PMI indexů, které jak v případě služeb (51,4), tak v případě zpracovatelského průmyslu (51,9) dosáhly na více jak dvouletá maxima. Březnový optimismus v celé EMU však nejspíše o něco zbrzdí data za duben, kde by se měly již v plném rozsahu projevit dopady krymské krize.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz