CETV: TV Nova opětovně zvýšila ceny reklamy pro nové klienty v prime time
TV Nova oznámila zvýšení cen reklamního prostoru pro nové kampaně v super prime time (tj. od 19:30 do 21:30). Koeficient pro super prime time se zvýšil z 1,35 na 1,5. (HN)
CETV zvýšila ceny reklamního prostoru pro nové klienty, kteří ještě nemají domluvené dlouhodobé smlouvy. Může za tím být snaha o přesvědčení velkých zadavatelů, aby podepsali nové úvazky i na 2014, kde CETV do určité míry vyprodanosti garantuje původní ceny. Dopad tohoto kroku nebude významný pro 2. pololetí, protože CETV nedávno zrušila povinnost rozdělovat předem stanovený počet GRPs do hlavního vysílacího času a mimo hlavní vysílací čas. Inzerenti senzitivní na cenu tedy mohou inzerovat v méně exkluzivních vysílacích časech. Zprávu vnímáme jako neutrální
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz