CME: Objem prodaného reklamního času v 1Q poklesl o 57%, Prima zvedá ceny
Podle deníku E15 klesl za 1Q 2013 prodaný reklamní čas na hlavním kanále Novy o 57 % r/r, přičemž podobný pokles nastal u druhého nejsledovanějšího kanálu Nova Cinema. Pokles prodaného reklamního času zhruba v tomto rozsahu je očekáván a je způsoben vyššími cenami za reklamu. Podle obchodního ředitele Novy Jana Vlčka se za první čtvrtletí snížily tržby, nepočítá se však s poklesem za celý rok. E15 rovněž uvádí, že Prima v reakci na zaplněnost reklamnního času zvýšila pro období duben až červen ceny. To hodnotíme jako mírně pozitivní pro CME, jelikož cílem nové politiky bylo přimět ke zvýšení cen celý trh. Míra zvýšení však není známa.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz