TV Nova: Prodeje reklamy na začátku února propadly o 60%
Dle HN se v prvních dvou únorových týdnech propadl objem odvysílaného reklamního času na TV Nova téměř o 60 % meziročně. Příčinou je výrazné zvýšení cen za reklamu, které dle listu bude s příchodem jarní sezóny pokračovat. Ceny za reklamu na Nově by se měly dále zvýšit o 20 % po růstu o třetinu na začátku roku a zrušení slev. Informace nepovažujeme za nové, jsou v souladu s informacemi z konferenčního hovoru CME ve středu. Nová cenová strategie počítá s tím, že dominantní tržní podíl Novy neumožní inzerentům na trvalo přejít ke konkurenci a dlouhodobý efekt na tržby tak očekává kladný. CME ale počítá s negativním efektem na tržby v 1. polovině r. 2013.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz