(Kurzy.cz)
CME stále bojuje s největšími zákazníky
Na konci ledna tohoto roku TV Nova oznámila, že od nového roku změnila strategii prodeje reklamního prostoru ve vysílání, když přestala inzerentům poskytovat výrazné slevy oproti oficiálním ceníkovým cenám, což v reálu vedlo ke zvýšení cen reklamy o cca 10-30%. TV Nova se tímto opatřením chce bránit dalšímu pokračování klesáni cen tv reklamy. Provedená změna vedla v průběhu ledna k poklesu příjmů z reklamy o plných 50%. Podle agenturních zpráv problémy s prodejem pokračovaly i v únoru. TV Nova se údajně stále nedohodla s velkými zadavateli reklamy (Nestlé, Heineken, Henkel apod.) ohledně cen na tento rok.
Podle Václava Kmínka z makléřské společnosti Brokerjet "Boj s největšími zákazníky navazuje na rozhodnutí CME být více agresivní při cenových vyjednáváních. Nová strategie údajně měla vliv na lednové prodeje reklamy, které klesly meziročně dvojciferným tempem. Leden je však sezónně slabý, takže to nemá tak dramatický dopad (důležité bude až 2. čtvrtletí). Nový postoj CME se nám příliš nelíbí i vzhledem k tomu, že její pozice na českém trhu již není tak silná jako dříve".
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz