Hlasitá reklama už bude minulostí, prezident podepsal zákon o její regulaci
PRAHA (MEDIAFAX) - Prezident Václav Klaus v pondělí svým podpisem stvrdil zákon, který má regulovat hlasitost reklamy. Agenturu Mediafax o tom informoval mluvčí Hradu Radim Ochvat.
Předloha má předejít situacím, kdy vyšší hlasitost reklamy výrazně narušuje televizní vysílání. Zavádí povinnost, aby provozovatel televizního vysílání zajistil, že zvuková intenzita vysílaných reklam, teleshoppingu a označení sponzora nepřesahovala zvukovou intenzitu ostatních částí vysílání před a po odvysílání reklam.
Intenzita hlasitosti reklamy je zákonem upravená například v sousedním Polsku i Slovensku.
Zákon nabývá účinnosti prvním dnem sedmého kalendářního měsíce následujícího po dni jeho vyhlášení.
Tereza Veselá, Kamila Kinštová, vesela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Zákony a právo:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.