Senátoři se shodli na novele regulující hlasitost reklamy
PRAHA (MEDIAFAX) - Hlasitá reklama bude už brzy minulostí, senátoři v pátek zvedli ruku pro novelu zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, která má tento fenomén zakázat. S úpravou souhlasilo 38 senátorů, proti nebyl nikdo.
Předloha má předejít situacím, kdy televizní vysílání výrazně narušuje proti ostatním pořadům vyšší hlasitost reklamy.
Předloha zavádí povinnost, aby provozovatel televizního vysílání zajistil, že zvuková intenzita vysílaných reklam, teleshoppingu a označení sponzora nepřesahovala zvukovou intenzitu ostatních částí vysílání před a po odvysílání reklam.
Intenzita hlasitosti reklamy je zákonem upravená například v sousedním Polsku i Slovensku.
Zákon nabývá účinnosti prvním dnem sedmého kalendářního měsíce následujícího po dni jeho vyhlášení.
Tereza Veselá, Kamila Kinštová, vesela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Zákony a právo:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.