(Kurzy.cz)
Facebook překonává Google v příjmech z internetové klikací reklamy
Projekt FBX byl představen letos v červnu. Podle některých odhadů by FBX mohl získat až 20% trhu on-line klikací reklamy.
Podle IDC v tomto roce činí objem display reklamy v USA cca 12,6 mld.USD. Do roku 2015 se objem zvedne k cca 18,9 mld.USD. V tomto roce podíl on.line display reklamy představuje cca 16% celého trhu, do roku 2015 by podíl měl vzrůst k cca 27% = 5,08 mld.USD.
Analytici odhadují, že růst důležitosti on-line display reklamy na sociálních sítích umožní zvýšit Facebooku ceny ze současných cca 0,25-0,5 USD na tisíc shlédnutí až na 1-2,5 USD za stejný objem shlédnutí.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz