(Kurzy.cz)
PPF chce přijít s agresivní strategií, pokud uspěje v aukci volných telekomunikačních kmitočtů
PPF je v tendru na uvolněná spektra vedle třech tradičních telekomunikačních hráčů na našem trhu (Telefonica ČR, Vodafone, T-Mobile). Dle svých slov se chystá v případě úspěchu proniknout na trh s agresivní strategií. Výraznější úspěch dalšího hráče v aukci a tím vznik čtvrtého operátora by znamenala zvýšenou konkurenci na domácím telekomunikačním trhu, což by bylo nepříznivé pro současné operátory.
PPF plánuje nabídnout plnou sérii služeb od hlasových až po nejrychlejší data. To znamená, že by PPF musela v aukci o 4G porazit jednoho ze současných operátorů. PPF chce svou nabídku s cenami "o desítky procent nižšími“ cílovat především na malé a střední podniky a domácnosti. Pokud by finanční skupina v aukci uspěla, bylo by to negativní pro akcie Telefónica ČR, protože by to výrazně snížilo marže mobilních operátorů.
Petr Bártek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz