Společnost Auto ESA zvýšila během prvních sedmi měsíců letošního roku prodeje o 11 procent
PRAHA (MEDIAFAX) - Obchodník s ojetými automobily Auto ESA navýšil v průběhu prvních sedmi měsíců letošního roku svoje prodeje o 11 procent. Společnost o tom informovala v úterý s tím, že obavy trhu ze stagnace odvětví prodeje ojetých vozů se v jejích výsledcích neodrazily.
"Úspěšného výsledku jsme kromě jiného dosáhli například realizací revolučních marketingových akcí, díky kterým mohou zákazníci ušetřit při nákupu ojetého vozu desítky tisíc korun," vysvětluje Filip Kučera z Auto ESA a dodal, že na úspěšném prvním letošním pololetí se podepsalo i rozšíření prodejních ploch a denní nabídka 1500 vozů v Praze.
Podle informací Auto ESA zůstávají nejprodávanějšími značkami i letos vozy Škoda, Ford a Volkswagen. Oproti tomu z nabídky už téměř zmizela Škoda Favorit, ale pomalu se vytrácí i Škoda Felicia. Nárůst naopak zaznamenal prodej nových typů z produkce mladoboleslavské automobilky, především Roomster, Superb II a Yeti. Oproti loňskému roku letos zákazníci mnohem více vyhledávají menší MPV, tedy malé víceúčelové vozy neboli minivany, jako jsou například Ford S-Max.
Co do oblíbenosti barev mezi zákazníky stále vítězí stříbrná metalíza, ale poslední dobou narůstá i obliba u vozů bílé barvy.
Podle Kučery již nehraje zásadní roli původ automobilu v České republice a řada zákazníků si koupí raději vůz provozovaný v zahraničí na kvalitních cestách. "Češi požadují především pěkný vzhled a dobrý technický stav. Když zákazníci najdou opravdu dobře udržovaný vůz v dobrém technickém stavu, nevadí jim ani vyšší počet najetých kilometrů," vysvětluje Kučera.
Auto ESA poskytuje služby v oblasti nákupu a prodeje ojetých vozů od roku 1993. Za 18 let prodalo či koupilo ojetý vůz v Auto ESA přes 100 000 zákazníků.
Jan Soukup, soukupj@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz