Direct Pojišťovna v prvním čtvrtletí meziročně zvýšila počet účinných smluv o devět procent
PRAHA (MEDIAFAX) - Direct Pojišťovna v prvním čtvrtletí meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o devět procent a k 31. březnu 2012 jich evidovala celkem 73 897. Pojišťovna to sdělila v pondělí.
Hrubé předepsané pojistné za první čtvrtletí roku 2012 dosáhlo výše 82 milionů korun (podle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2011 vzrostlo o dvě procenta.
"Klíčový směr strategie Direct Pojišťovny, tedy prodej pojištění online a prostřednictvím našich partnerů, se dlouhodobě ukazuje jako správný, což potvrzují výsledky dosažené v prvním čtvrtletí roku 2012," sdělil Ján Čarný, generální ředitel pojišťovny. "Velký přínos pro nás má spolupráce s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto v oblasti pojištění motorových vozidel a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika, v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění," doplnil.
Direct Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. Vlastníkem Direct Pojišťovny se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz