U klientského servisu penzijních fondů Češi nejvíce oceňují pravidelný kontakt s finanční institucí
PRAHA (MEDIAFAX) - Za nejdůležitější součást kvalitního klientského servisu v oblasti penzijních fondů Češi považují pravidelný kontakt s finanční institucí. Prostřednictvím svého průzkumu o tom v pondělí informovala společnost Ipsos.
„Pravidelný kontakt s finanční institucí klienti považují za prioritní součást kvalitního klientského servisu. Pokud jsou finanční institucí proaktivně kontaktováni, je to pro ně signál, že pro ni nejsou jen číslem, ale osobou, která je pro ně významná. A toho si cení,“ uvedl k výsledkům průzkumu Tomáš Macků z výzkumné agentury Ipsos a dodává, že kromě toho by česká populace uvítala v tuzemské nabídce institucí více bonusů a zejména lepší zhodnocení vložených prostředků.“
Z pohledu kontaktu se zákazníkem vyšel nejlépe ING Penzijní fond. Více než polovina (51 %) jeho klientů uvedla, že byli někdy v průběhu smlouvy fondem kontaktováni. Další v pořadí se v průzkumu umístily Penzijní fond České pojišťovny (41 %) a Penzijní fond AXA (37 %).
Podle výsledků výzkumu je pro klienty dalším důležitým ukazatelem férovost, poskytování individuální péče a projevování zájmu. Z hlediska celkové spokojenosti klientů byl nejúspěšnější Penzijní fond společnosti Allianz (81 %), na druhém místě se umístil Penzijní fond České spořitelny (80 %) a třetí místo obsadil ING Penzijní fond (spokojeno bylo 76 % jejich zákazníků).
Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti téměř 20 let.
Jan Soukup, soukupj@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Důchody a penzijní:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
5 klíčových dovedností, které získáte na rekvalifikačních kurzech, a které ocení každý zaměstnavatel
Iva Grácová, Bezvafinance
Bankovní turista, nebo věrný klient: Kdo vyhrává ve hře o finanční výhody?
Petr Holub, MojeNebankovka
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Snižování úrokové sazby přináší výhodnější podmínky pro refinancování hypotéky
Marek Pokorný, Portu
Japonská centrální banka po 17 letech zvýšila sazby. Co to znamená?
Jan Béreš, Kalkulátor.cz
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex březen 2024: Hypoteční sazby stagnují. Další zlevnění hypoték přijde na jaře