Tesco: O druhém adventním víkendu vzrostl prodej zhruba o třetinu
PRAHA (MEDIAFAX) - Prodej v obchodních domech Tesco vzrostl o druhém adventním víkendu oproti běžnému víkendu přibližně o 30 procent. Představuje to obdobný nárůst jako v loňském roce, sdělila v neděli pro agenturu Mediafax mluvčí společnosti Eva Karasová.
Nejvíce podle ní vzrostl prodej hraček, elektroniky, oděvů a kosmetiky, z drogerie čisticích prostředků a z potravin surovin na pečení, alkoholu, citrusů a mikulášských cukrovinek.
Nárůst obchodní řetězec zaznamenal také o prvním adventním víkendu, a to o zhruba 25 procent. Jak už dříve mluvčí Karasová uvedla, zákazníci nejvíce nakupovali hračky, elektroniku, oděvy, DVD, knihy, počítačové hry a kosmetiku. Z hraček byl největší zájem o interaktivní, s dálkovým ovládáním a dětské laptopy.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz