Google+ otevřel dveře firmám, zatím jen na zkoušku
PRAHA (MEDIAFAX) - Google+, další konkurent Facebooku v oblasti sociálních sítí, spustil firemní profily. Jeho potenciál spočívá ve starších a produktivnějších uživatelích, uvedl investor.
Nejen soukromé osoby si mohou nově od pondělí zakládat fanouškovský profil na sociální síti Google+. Nejmladší sociální síť se nyní otevřela i firmám. Chce tak konkurovat firemním stránkám na Facebooku.
„Google + má oproti Facebooku jednoznačný potenciál ve starších a produktivních uživatelích. V zahraniční tak už přilákal velkou pozornost firemního sektoru, pro který přichystal nové zajímavé služby a možnosti,“ uvedl pro agenturu Mediafax investor Michal Hutta ze společnosti Gemba Kaizen.
Projekt Googlu je zatím v plenkách. Stránky na Google+ prozatím nemohou mít žádné další správce. Administrátorem zůstává ten, kdo stránku založil a není možné ji převést na někoho jiného. Oproti nejpoužívanější sociální síti Facebook fanoušci stránek na Google+ nemohou komentovat vložené příspěvky.
Množství stránek i návštěvníků odpovídá menšímu počtu uživatelů Google+ oproti Facebooku právě kvůli nedávnému spuštění. Přesto například stránka agentury Mediafax na Google+ začala získávat fanoušky téměř ihned po spuštění nové služby.
Ondrej Fér, fer@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz