Týden.cz: Fortuna za losy utržila 60 milionů korun, od příštího roku chystá nové
PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Fortuna za stírací losy v hodnotách 20, 30 a 50 korun, které uvedla na trh v polovině května letošního roku, utržila 60 milionů korun. V pátek o tom informoval server Týden.cz.
Pilotní emise 1,5 milionu kusů už je vyprodána a z dotisknuté druhé emise, kterou společnost začala rozvážet na své pobočky, zmizelo už zhruba dalších půl milionu losů.
"Celkově už se pohybujeme okolo dvou milionů prodaných losů," prozradil on-line deníku Týden.cz generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda s tím, že průměrná cena prodaného losu je "něco přes 30 korun". Fortuna tak dosud za losy utržila přes 60 milionů korun. Podle Bundy společnost z utržené sumy vyplatila zpět na výhrách zhruba 30 milionů korun.
V současné době Fortuna rozváží na své kamenné pobočky dotisky svých losů. "Jde o dotisk původních emisí v objemu třikrát milion kusů a ty chceme vyprodat do konce roku," uvedl Bunda s tím, že tato druhá emise má stejný design i logiku jako losy vydané v polovině května.
Od Nového roku chystá Fortuna k prodeji kompletně nové losy, jak server informoval. "Budou to tři až čtyři losy, ceny a design ladíme. Naši strategii kromě designu výrazně měnit nebudeme," ujistil Bunda a dodal, že v průběhu příštího roku Fortuna bude počet prodávaných losů ještě průběžně rozšiřovat.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz