15 nejdivnějších ekonomických indikátorů
Okukovat ženy se opravdu vyplatí, délka sukní totiž může něco napovědět o budoucím ekonomickém vývoji. Málokdo takovým teoriím věří, ale některé jsou podložené čísly a mají své indexy. Například Čechy tolik oblíbené pivo. Jak tedy v běžném životě poznat, že se blíží krize, a kdy naopak čekat zotavení? Reklamy na armádu (v USA) V době nejisté budoucnosti zvyšuje armáda frekvenci televizních spotů. Lidé, kteří nemohou sehnat práci, tak mohou snáze získat peníze a kariéru. Pokud je uchazečů mnoho, armáda přitvrdí TV spoty, aby potencionální uchazeče odradila. Index litevských prostitutek Jednoduché - jde o poptávku a nabídku. V době prosperity, kdy mohou ženy získat práci, prostitutek ubývá, v opačném případě roste. Index pánského spodního prádla Muži během krize nenakupují spodní prádlo jako obvykle. Že se snaží ušetřit zrovna na tomto kusu oblečení, je zvláštní, ale je to tak. Příkladem je Alan Greenspan. Index sexy servírek Čím přitažlivější servírka, tím větší pravděpodobnost ekonomického propadu. Během pádů se totiž snaží atraktivní lidé díky vzhledu sehnat jakoukoli práci. Už nechodíte po práci na pivo? To možná naznačuje, že se blíží horší časy. Lidé totiž během krize omezují návštěvy restaurací a radši si dají pivo doma. Indikátor japonských účesů Čím kratší, tím lepší. Japonky se snaží ušetřit i na účesech. Volí proto jednoduché střihy, a pokud jdou ke kadeřníkovi, volí kratší délku, aby nemusely do salónu tak často. Chcete znát další „ekonomické“ indikátory? Pokračování najdete ZDE: |
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz