(Kurzy.cz)
AIG se vrací po více jak 2 letech na TV obrazovky s reklamou
Nyní po více jak dvou letech se značka AIG vrací na americký trh TV reklamy prostřednictvím šhotů na sjednání životního pojištění AIG Direct.
Podle expertů AIG touto reklamou testuje menší část trhu pro případné opětovné zviditelnění celé značky.
Akcie AIG letos ztrácejí cca 48%.
AIG letos v lednu splatila zbývajících 21 mld.USD z federální kreditní linky. Americké ministerstvo financí letos konvertovalo svých 92% prioritních akcií na řádné akcie a svůj podíl v květnu následně snížilo na 77%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz