AAA Auto: Stále více zájemců o ojetý vůz si vybírá auto přes internet
PRAHA (MEDIAFAX) - Podle sítě autobazarů AAA Auto si stále více zájemců o ojetý vůz v České republice vybírá auto přes internet. Firma to sdělila ve středu.
Za první pololetí 2011 zaznamenaly webové stránky aaaauto.cz rekordních 9 583 639 návštěv, tedy o 42 procent více než ve stejném období loňského roku. Za červenec 2011 pak trend pokračoval s meziročním růstem o 24 procent. Počet návštěvníků přicházejících na web AAA Auto z Facebooku pak vzrostl za poslední půlrok dokonce šestkrát. Jak firma sdělila, zároveň se zvyšuje efektivita webu v získávání potenciálních zákazníků. Například díky placené reklamě z vyhledávačů získaly webové stránky v červenci letošního roku o 386 procent více kontaktů oproti červenci loňského roku.
„Více než osmkrát se pak meziročně zvýšil počet přístupů z mobilních telefonů a dalších přenosných zařízení s internetovým připojením,“ popsal současný vývoj ředitel komunikační divize AAA Auto Jan Řepa.
Firma také více investuje do reklamy na internetu. „V srpnu 2011 činil podíl internetové reklamy v Čechách už 64 procent z našeho reklamního rozpočtu, zatímco před dvěma lety to bylo 26 procent a v roce 2004 pouhých pět procent,“ konstatoval Řepa.
Skupina AAA Auto působí na trhu téměř 20 let. V současné době provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papíru v Praze a Budapešti. Podle auditovaných výsledků prodala v roce 2010 skupina AAA Auto 39 530 automobilů.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz