Tipsport by chtěl na loterijním trhu dosáhnout tržního podílu kolem 10%
Tipsport do začátku reklamní kampaně investoval relativně vysokou sumu, klíčové však bude, jestli reklamní kampaň bude pokračovat s podobnou intenzitou. Prodejní čísla za první den by implikovala pouze nízký jednociferný podíl na českém loterijním trhu. Fortuna plánuje svou loterii spustit příští pondělí, zatímco nedávno zvýšila svůj marketingový rozpočet z 5 až na 10 mil. EUR. Velký problém Tipsportu vidíme v nemožnosti rychlého rozšiřování své prodejní sítě (loterii provozuje pouze ve svých pobočkách), zatímco Fortuna se může díky spolupráci s Intralotem (dodavatel loterijních terminálů) poměrně rychle rozšiřovat do nových prodejních míst a tím získat vyšší tržní podíl.
M. Krajhanzl, V. Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz