Hyundai chce do roku 2013 v Evropě zvýšit prodeje o 40%, v ČR má ambice ještě větší
PRAHA (MEDIAFAX) - Automobilka Hyundai plánuje do roku 2013 zvýšit své evropské roční prodeje na 500 tisíc vozů, k cíli ji má pomoci především výroba v Česku. Informovala o tom v pondělí mluvčí Hyundai Motor Czech Hana Holcová.
Automobilka Hyundai chce do roku 2013 docílit ročního prodeje 500 tisíc kusů vozů, což představuje navýšení o téměř 40 procent oproti roku 2010, kdy celkové evropské prodeje činily 358 284 vozů.
Zásadní role se čeká od rozšíření produkce v nošovickém závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech, který v současné době vyrábí ročně 200 tisíc automobilů. Do konce roku by se roční výroba měla zvýšit na 300 tisíc. To znamená, že 60 procent prodaných vozů značky Hyundai bude pocházet z České republiky. V Nošovicích se vyrábí modely i30, i30cw, ix20 a od 1.7.2011 i SUV ix35.
"Podnikáme všechny kroky k našemu záměru do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu jejich automobilových přání i potřeb," uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický.
Společnost Hyundai Motor, založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice se ji podařilo v roce 2010 prodat 10 088 kusů osobních automobilů.
Tomáš Králícek, kralicek@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz