Fortuna plánuje vyšší investice do loterijního projektu
Podle posledních informací Fortuna zvýšila především marketingový rozpočet na letošní rok z dřívějších 5 mil. € na 10 mil. €. Marketingové náklady jsou růstovým impulzem k získání tržního podílu, proto zpráva není překvapivá. Prodej stíracích losů vypadá slibně, když Fortuna jich během 1. měsíce prodala více jak 300 tisíc, což by mohlo zvýšit výtěžek společnosti o 180 tis. € měsíčně (nebo-li o 2,5 %).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz