CME: konec reklamy na ČT1 schválen
Hlavní české politické strany se dohodly na zrušení televizních reklam na ČT1 ke konci letošního roku. Návrh by České televizi umožňoval si udržet 0,5 % reklamního času na menších kanálech ČT2 a ČT4 (Reuters). Česká televize má relativně malý podíl na českém trhu s TV reklamou blízko 5 % (roční tržby okolo 500 mil. Kč), zatímco většina tržeb pochází z hlavního kanálu ČT1. Je velice pravděpodobné, že by CME mohla získat asi 300 mil. Kč dalších tržeb, což by zvýšilo tržby mediální skupiny z ČR v roce 2012 asi o 6-7 %. Na druhou stranu je třeba zmínit, že CME souhlasí s platbou asi 100 mil. Kč národnímu fondu pro podporu české kinematografie. Celkově zprávu hodnotíme pozitivně.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz