Automobilka Škoda Auto prodala do května 372 000 vozů, meziročně o 21 procent více
BRNO (MEDIAFAX) - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto do května celosvětově prodala 372 000 vozů, oproti loňskému roku tak dodala zákazníkům o 21 procenta více vozů. Informoval o tom v pátek v Brně na veletrhu Autosalon ředitel prodeje pro region střední a východní Evropy a Asie Jan Hurt.
Jen v květnu automobilka celosvětově prodala více než 77 000 vozů, meziročně téměř o 20 procent více.
"Značka Škoda se nachází ve fázi růstu a my aktuálně děláme všechno proto, aby tento růst trval i do budoucna," uvedl Hurt. Prodeje rostly ve všech regionech, růstový trend chce firma prodloužit do dalších let.
V roce 2011 plánuje automobilka prodat více vozů, než tomu bylo minulý rok (loni 750 000 vozů), konkrétní číslo ale firma nesdělila. Podle Hurta však platí, že cílem okolo roku 2018 je prodávat více než 1,5 milionu vozů. Tedy dvojnásobek toho, co v roce 2010.
Automobilce rostou prodeje zejména v Číně, Indii a Rusku, posílit chce však i na tuzemském trhu. Vytvořila tak samostatný prodejní tým, který bude mít na starosti prodej, komunikaci a marketingové aktivity na tuzemském trhu.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz