Chiquita mění po dvaceti letech krabice
Nové přepravní kartony by měly přinášet výhody obchodním řetězcům i konečným spotřebitelům. Zvětšení kartonu přispívá k rovnoměrnějšímu dozrávání banánů a současně snižuje riziko vzniku otlaků a mechanického poškození plodů při manipulaci s kartony. Navíc vylepšená konstrukce zvýší stabilitu kartonů na paletách během jejich přepravy.
„Chiquita je v oboru čerstvého ovoce ikonická značka a teď má i moderní „ikonický“ přepravní obal“, vysvětluje ředitel pro Českou republiku Jan Steiner, proč nový banánový obal dostal jméno Moderní ikona.
Spotřebitelé v průzkumu k novému designu uvedli, že přepravky na banány Chiquita často používají na přenášení nebo skladování věcí. Z toho důvodu byl na krabice umístěn „zelený vzkaz“ jako výzva spotřebitelům k tomuto používání.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz