Rossmann zahájil pusinkovou kampaň
Novou reklamní kampaň s ústředním sloganem „Vím, co chci“, vytvořila agentura Winkler & Stenzel, která pro společnost Rossmann navrhla již dvě charitativní kampaně „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“. Hlavním motivem nové kampaně je polibek, který má symbolizovat oblibu privátních značek a měl by vnést do komunikace emoce.
Kampaň se objeví mimo jiné na POS materiálech a pravidelných letácích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz