Cannes Lions láká účastníky
Přihlášky reklamních prací se uzavírají 4. března.
Pro účastníky letošního ročníku je připraveno více než padesát seminářů předních kreativců, které budou probíhat paralelně se soutěží.
Návštěvníci se mohou účastnit i dvacítky exkluzivních workshopů, na programu jsou celkem čtyři slavnostní ceremonie.
Na letošní festival se přihlásili delegáti z 95 zemí, účast předběžně přislíbili i zástupci čtyř stovek největších zadavatelů reklamy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz