TV Barrandov počítá se snížením ztráty
Snížení ztráty potvrdilo plány, se kterými do loňského roku televize vstupovala. Na tiskové konferenci ke druhému výročí zahájení vysílání televize to řekla její generální ředitelka Janka Vozárová. Podrobná čísla za loňský rok nejsou zatím k dispozici. V roce 2009 hospodařila televize se ztrátou 420 milionů korun.
Podle agentury Media Master, která prodává reklamní prostor TV Barrandov, se televize chystá v budoucnu zvyšovat ceny reklamy. Kdy a jak konkrétně, zástupci agentury neuvedli. V současnosti je cena 24.200 korun za zásah jednoho procenta diváků starších patnácti let. Minulý rok to přitom bylo 22.000 korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz