O2 hlásí: mobilní reklama roste
Zatímco během roku 2009 bylo v síti O2 spuštěno 46 kampaní, v roce 2010 to bylo již 187 kampaní. Největší zájem ze strany inzerentů byl prý o SMS kampaně.
Tiskový mluvčí Martin Žabka zároveň oznámil, že od prosince 2010 operátor vylepšuje systém cílení bannerových kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz