Daphne prý urychlí media tracking
Daphne automaticky zpracovává data z online výzkumu reklamních kampaní a poskytuje výsledky do dvou až pěti dnů.
“Nástroj, díky němuž lze bezprostředně ověřit, zda je komunikace efektivní a zda přináší kýžené výsledky, a to již v průběhu kampaně, je něčím, po čem odborníci již dlouho volají,“ říká Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech.
Vývojáři Daphne zautomatizovali proces sběru a analýzy dat. Oproti metodikám, které byly k dispozici dosud, už není třeba data několikrát procházet a vyhodnocovat. Nasbíraná data jdou po automatickém vyhodnocení přímo ke klientovi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz