Spot na středu
Limonáda má zřejmě inspirativní účinky a ještě navíc po ní rostou vlasy. Navíc si u ní můžete s výrobcem české napodobeniny Coca-Coly říct, že "když ji miluješ, tak není co řešit".
V Argentině se ovšem miluje nejen samotná limonáda, ale navzájem se (třeba u stolu) milují i všichni ti, kteří se jí napijí. Anebo je chlapec na návštěvě po požití H2oh! natolik pohotový, že i otci žádané dívky začnou růst z pleše samou radostí copánky?
Nevíme, jak inspirativní onen nápoj skutečně je, spot ale za zhlédnutí stojí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz