Škoda dala za reklamu nejvíc
Údaje přinesla společnost Admosphere, která se zabývá analýzou reklamních investic.
Škoda do reklamy za deset měsíců investovala 386 milionů korun, druhý Ford 256 milionů a třetí Peugeot 244 milionů. Následují Hyundai a Renault.
Z celkových výdajů na reklamu směřovalo do televizní reklamy nebo do reklamy v tisku 2,64 miliardy korun, ostatní formy reklamy pohltily 805 milionů. Admosphere vyhodnocuje reklamní výdaje na základě ceníkových cen.
Škoda Auto byla podle statistiky Svazu dovozců automobilů do října nejprodávanější na trhu. Druhý skončil Ford a na dalších místech Volkswagen, Renault a Hyundai.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz