Nova sníží cenu reklamy
Televize Prima již dříve informovala, že od začátku příštího roku naopak cenu reklamy zvýší v průměru o desetinu. Česká televize o cenách reklamy na příští rok dosud nerozhodla.
Zadavatelé reklamy na Nově zaplatí za jedno procento osob ve věku 15 až 54 let sledující televizi mezi 18. a 23. hodinou v takzvané medium season, tedy v březnu, červnu, září a prosinci, 20.250 korun. Letos za ně platí 22.500 Kč. Zmiňované období se používá jako základní ukazatel.
Kromě toho Nova prodloužila termín na podpis ročních objednávek, na než se vztahuje sedmiprocentní sleva, o pět dní do 20. prosince.
Televize Prima se podle jejího obchodního ředitele Martina Konráda rozhodla zvýšit ceny reklamy od ledna příštího roku kvůli tomu, že sledovanost této stanice i reklamní trh od podzimu vykazuje známky oživení a také vyhlídky na příští rok jsou poměrně optimistické. "Rozhodli jsme se pro příští roku cenu (reklamy) navýšit o deset procent," prohlásil koncem října Konrád, který upozornil, že ceny televizní reklamy delší dobu stagnovaly či vykazovaly pokles.
Česká televize by podle nedávného sdělení svého mluvčího Ladislava Štíchy měla o cenách reklamy na rok 2011 rozhodnout do konce prosince.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz