Trh s TV reklamou by v ČR měl v příštím roce růst o 3-5%
V zásadě se nejedná o nic nového ve srovnání s našimi odhady, když očekáváme, že trh s TV reklamou v ČR v příštím roce vzroste o 4-5%, protože zadavatelé reklamy se budou cítit pohodlně se svými rozpočty, které se budou vyvíjet podle očekávaného růstu spotřebitelské poptávky.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz