Co čtou pánové?
V meziročním srovnání se Playboye, Men's Health a spol. prodalo o 3,8 procenta méně; ve srovnání s předcházejícím půlrokem je pokles ještě citelnější, celých pět procent. Neslavného rekordu čdosáhl časopis Zoo s meziročním propadem o 28 procent. Deník The Guardian to vysvětluje rostoucí popularitou sociálních sítí, především Facebooku. To ovšem nebere v potaz skutečnost, že ženské lifestylové magazíny naopak v téže době zaznamenaly nárůst prodeje, a to o úctyhodných 14,6 procent meziročně a 13,4 procenta ve srovnání s druhou polovinou roku 2009. Aby tedy teorie Guardianu byla pravdivá, muselo by to znamenat, že Facebook zajímá muže podstatně více než ženy. To však podle všech dostupných pramenů neodpovídá skutečnosti. Mezi dalšími možnými vysvětleními může figurovat, že si Britové buď našli jiný zájem, nebo že kolektivně dospěli.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz