Stovky billboardů zmizí už začátkem roku
Ve středu o tom informovala mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Martina Vápeníková.
"Do konce listopadu letošního roku bude všem smluvním partnerům doručeno oznámení o ukončení smluvního vztahu v termínech daných jednotlivými nájemními smlouvami s výzvou k odstranění k tomuto datu," uvedla Vápeníková.
ŘSD má nyní uzavřeno k billboardům 21 smluv s osmi společnostmi, nejzazším termínem vypršení u jedné ze smluv je rok 2019. ŘSD se bude podle mluvčí snažit všechny vztahy ukončit dříve, než určuje smlouva.
Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce může vést rušení reklamních ploch ke zvýšení cen billboardové reklamy. "V případě úplného zákazu se uvolní prostředky od zadavatelů v řádu stovek milionů korun, které budou chtít umístit v jiném reklamním formátu," dodal. Podle něj se také ve větší míře mohou začít u komunikací objevovat nelegální reklamní plochy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz