Čtvrtletní zisk RTL stoupl téměř o půlku
Firma oznámila, že k růstu jí pomohly dobré výsledky v Německu, Francii a Nizozemsku. Potvrdila rovněž, že její celoroční hospodaření by mělo vykázat výrazné zlepšení ve srovnání s loňským rokem.
Televizní společnosti nyní těží z oživení poptávky po reklamě, podle agentury Reuters však není jisté, zda tento trend bude pokračovat. Největší světová reklamní firma WPP minulý měsíc varovala, že její zákazníci mají obavy ohledně příštího roku.
Tržby společnosti RTL ve třetím čtvrtletí stouply o devět procent na 1,16 miliardy eur. Firma rovněž uvedla, že důležité čtvrté čtvrtletí začalo příznivě. Generální ředitel podniku Gerhard Zeiler nicméně již dříve upozornil, že vývoj trhu s televizní reklamou v závěru roku je obtížné předpovědět.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz