Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  27.10.2010 14:03:20

V Effie si nejlépe vedla Mark BBDO


Ve 14. ročníku soutěže o nejefektivnější reklamu Effie si nejlépe vedla agentura Mark BBDO, která zvítězila ve dvou ze šesti kategorií.

Loni si Mark BBDO odnesla tři zlaté Effie. Letos je získala za kampaň na nealkoholické pivo Radegast Birell se sloganem Jak naučit lidi pít nealko pivo v kategorii Potraviny/Nápoje a za kampaň pro Národní památkový ústav s názvem Jak pro Čechy znovu zatraktivnit památky. Další kampaň této agentury Pomáháme plnit životní sny pro Premiér Sport CZ získala v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing druhé místo.

V letošním ročníku si úspěšně vedla i agentura Young&Rubicam, která získala zlatou Effie v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby za kampaň LG pračka Direct Drive: Perte, co se do ní vejde. Stříbrnou Effie byla oceněna její kampaň na jogurty pro Danone se sloganem Activia Můj plán a bronzovou Effie obdržela v kategorii Finančních služeb za kampaň Šikovné spoření České spořitelny.

Čtvrtou zlatou Effie obdržela Rust & McCann-Ericson Prague za kampaň se sloganem Z 0 na 80 za 100 dní pro ČSOB – Poštovní spořitelnu. Dvě Effie získala také agentura McCann Erickson Prague. Stříbrnou za MasterCard – Jsme tu, dyž nás potřebujete a bronzovou za NESCAFÉ Gold aroma pro Nestlé Česko.

Dvě třetí místa si odnesla agentura Euro RSCG Prague. Uspěla s kampaní pro Komerční banku se sloganem "Hypotéka bez obav" aneb jak dosáhnout růstu na klesajícím trhu a kampaní Jak zářivě bílý duch LANZA "vystrašil" ostatní gely pro Reckitt Benckiser. Po jedné Effie získaly agentury OgilvyAction, Underline, Momentum Praha, Wundermann a OgilvyInteractive.

Effie je soutěží, v níž se oceňuje nejen tvůrčí přístup k reklamě, ale zejména výsledky kampaní. Ve světě se koná od roku 1968, poprvé se uskutečnila ve Spojených státech. Do Evropy dorazila o 13 let později, v České republice ji na základě licence pořádá AKA (dříve Asociace reklamních agentur ARA) od roku 1997.

Strategie.cz - Brána do světa médií, marketingu a reklamy

Hodnocení článku: 10 | 8 | 6 | 4 | 2 | 0

V Effie si nejlépe vedla Mark BBDO

Diskuze a názory uživatelů na téma: V Effie si nejlépe vedla Mark BBDO

Na dané téma nejsou žádné názory.


Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

20.06.2018  Díky kampani Češi kupují kvalitnější potraviny Jana Brožková (Bydlet.cz)
25.08.2017  Špatně zvolené barvy webových stránek odradí návštěvníky Jiřina Kavková (Bydlet.cz)
17.05.2017  Chraňte své soukromí na Facebooku! TNBiz (TNBiz)

Přečtěte si také:

27.01.2010Pilsner vyměnil Leo Burnett za Mark/BBDO Strategie.cz (Strategie.cz)
12.11.2009V cenách Effie bodovala Mark BBDO Strategie.cz (Strategie.cz)
19.09.2007MARK/BBDO má double z Moskvy Strategie.cz (Strategie.cz)





Zobrazit sloupec 
Kurzy měn | Akcie | Obchodní rejstřík | Zájezdy | Last minute | Meteobox | Bydlet | YAuto | Studium | E
Kurzy.cz - Akcie cz, kurzy měn, forex, zlato.
TOP: Akcie CZ Akcie svět Kurzy měn Komodity Dluhopisy Zlato Bitcoin Hypotéky Tarify Energie Kalkulačka Zákony Práce Počasí

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Sociální příplatek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Úřad práce

Investice

Podílové fondy

Makroekonomika - ČNB

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Zlato online, Stříbro, Ropa

Burza - ČEZ

Pojištění

Povinné ručení

Penzijní připojištění

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto, Spolehlivost Aut

Monitoring ekonomiky

Mapa webu

Volby

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Copyright © 2000 - 2019

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.,

ISSN 1801-8688

Ochrana údajů | Cookies