Facebook bere webům firem návštěvníky
Filmoví a reklamní kritici zase stále hlasitěji naříkají na kvalitu internetových stránek, jež filmová studia věnují propagaci svých filmů. Podle agentury DBM/Scan, která se věnuje detekci marketingových trendů, má obojí společného jmenovatele – sociální síť Facebook. Teoreticky by se čekalo, že domácí webová stránka bude střediskem všech možných informací, ať již prodáváte hnědou limonádu, auta nebo filmy. Ve skutečnosti se jich nejvíce soustředí na Facebooku, kde je firma (či studio) jen jedním z mnoha tvůrců. Trend však je nepřehlédnutelný: například Coca-cola má na Facebooku téměř 11 milionů fanoušků, dvojnásobek loňského údaje, zatímco návštěvnost její domovské firemní stránky klesla v téže době o plných 40 procent. Podle časopisu Advertising Age s proudem nejlépe plují filmaři, kteří vlastní stránky často vyloženě zanedbávají ve prospěch Facebooku: chybějí na nich životopisné informace, nenajdete na nich trailery (často ani ty, které již proběhly televizním vysíláním), fotogalerie jsou kusé... Dokud však existuje facebookové tlačítko "Like It", je to jedno.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz