O prázdninách se na reklamě šetřilo
V červenci reklamní prostor zaznamenal propad až o 35 %, ale v srpnu již výdaje do reklamy mírně vzrostly. V letních měsících, kdy lidé tráví nejvíce času na dovolených a mimo dosah médií, reklamní inzerenti šetří. První pokles reklamních investic se projevil již v červnu, kdy oproti květnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o 19 % na 4,74 mld. Kč. V červenci následoval ještě výraznější meziměsíční pokles o 36 % na 3,05 mld. Kč. V druhém měsíci letních prázdnin srpnu se ochlazení reklamních výdajů zastavilo. Celkově proinzerovaná suma v srpnu vzrostla o 7 % na 3,25 mld. Kč, ale stále zůstává hluboko pod předprázdninovými investicemi.
Všechny hodnoty reklamních investic, které monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz