Triglav pojišťovna spustila nový web
Cílem inovace bylo poskytnout klientům přehledné uživatelské prostředí a kvalitnější servis. Internetové stránky www.triglav.cz prošly rozsáhlými změnami, které by měly zákazníkům výrazně usnadnit orientaci. Přibyly nové funkce a stránky mají intuitivní ovládání. Inovací prošlo rovněž technické nastavení webu, které by mělo přinést vylepšení z hlediska optimalizace pro vyhledávače.
"Internet je pro nás velmi důležitý prodejní kanál, pomocí kterého hodláme komunikovat s klienty ještě intenzivněji než dosud. Rozsáhlá modernizace naší webové prezentace nám v tom bezesporu výrazně pomůže," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. "Nová podoba našich stránek zaujala kromě klientů také odbornou veřejnost, to nás samozřejmě velmi těší."
Triglav pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz