Bloody Mary musí pryč z metra
Na plakátu nejprve sedí královna Marie (přezdívaná Krvavá Mary – kvůli svému nevybíravému pronásledování anglických protestantů v 16. století) s důstojným výrazem ve tváři na trůně, aby se během několika vteřin proměnila v krvežíznivě vyhlížející zrůdu připomínající zombie.
Plakát, který vytvořila agentura Farm, byl umístěn na několika stanicích londýnského metra. ASA zareagovala na čtyři stížnosti od cestujících v tom smyslu, že proměňující se obraz panovnice může strašit děti skoro stejně jako skutečná Marie své poddané před půl tisíciletím. Asociace proto rozhodla, že reklama musí být odstraněna. Jestli na základě tohoto precedentu budou v Británii nadále povoleny pouze takové strašidelné zámky, které mohou prokázat, že děti nestraší, zprávy neuváděly.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz